wtorek, 10 września 2013

Mój nawilżający ulubieniec - Cetaphil Dermoprotektor

Producent: Cetaphil
Pojemność: 250ml
Cena: około 35-40zł
Opinia producenta:  

Specjalistyczny dermokosmetyk, który powoduje głębokie i długotrwałe nawilżenie skóry.
Sprawia to jego unikatowy skład:
  • najwyższe wśród dermokosmetyków stężenie silnie wiążącej wodę gliceryny
  • olej z orzechów makadamia, który dostarcza skórze niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych
  • pantenol, który łagodzi podrażnienia i ułatwia regenerację naskórka
  • składnik antybakteryjny, który sprawia, że można go stosować w przebiegu trądzika młodzieńczego


Nie zawiera substancji drażniących i alergizujących.
Jest w wygodnej postaci balsamu, który łatwo się rozprowadza i nie pozostawia uczucia tłustości.

Dzięki swoim szczególnym właściwościom Cetaphil MD Dermoprotektor Balsam do twarzy i ciała został już czterokrotnie nagrodzony przez specjalistów wyróżnieniem Perła Dermatologii Estetycznej.



Moja opinia:
Produkt ten polecił mi mój dermatolog w trakcie kuracji retinoidami, kiedy to moja skóra była wyjątkowo przesuszona i od tego czasu ja i Dermoprotektor jesteśmy nierozłączni :).
Produkt świetnie nawilża, chroni naturalny płaszcz lipidowy skóry i jest przy tym dość lekki. Bardzo szybko się wchłania, idealnie nadaje się pod makijaż, skóra nie jest po nim tłusta. 
Cetaphil nie zapychał mojej skóry ( w przeciwieństwie do kremów nivea).
Cena jest stosunkowo niska, jeśli weźmiemy pod uwagę wielkość opakowania - mi starcza spokojnie na pół roku przy używaniu go 2 razy dziennie. Produkt nie ma zapachu, nie wywołuje też u mnie żadnych alergii. Jestem posiadaczką skóry mieszanej i u mnie Cetaphil okazał się produktem idealnym - świetnie nawilża, nadaje się pod makijaż, jest lekki,doskonale sprawdził się przy mojej dość problematycznej cerze.

Moja ocena: 9/10 :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz